2024-2025 TAŞIMA YOLUYLA EĞİTİME ERİŞİM UYGULAMASI KAPSAMINDA İLKÖĞRETİM VE ÖZEL EĞİTİM İHALELERİ YAPILACAKTIR
99
15:59
30.07.2024

Millî Eğitim Bakanlığı Taşıma Yoluyla Eğitime Erişim Yönetmeliği Kapsamında Artvin İli Ardanuç İlçesi Merkez ve Merkeze Bağlı Köy ve Köy Altı Yerleşim Birimlerindeki 223 İlköğretim Öğrencisinin 3 Taşıma Merkezi Okula 29 Hat (Araç) 181 Gün İş Günü 

 

Millî Eğitim Bakanlığı Taşıma Yoluyla Eğitime Erişim Yönetmeliği Kapsamında Artvin İli Ardanuç İlçesi Merkez ve Merkeze Bağlı Köy ve Köy Altı Yerleşim Birimlerindeki 10 Özel Eğitim ve 19 İlköğretim Öğrencisinin 5 Taşıma Merkezi Okula 6 Hat (Araç) İle 181 Gün İş Günü Taşınması Hizmet Alımı İşi 

İhaleleri yapılacaktır. 

 

Özel Eğitim İhalesi: 

İhale Usulü: Açık İhale 

İhale Kayıt Numarası: 2024/901091

 

İhale Tarih/Saat: 01/08/2024-10.00

 

 

İlköğretim İhalesi :

İhale Usulü: Açık İhale 

İhale Kayıt Numarası: 2024/895341

 

İhale Tarih/Saat: 14/08/2024-10.00

 

DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN KONULAR

 

1-         İhaleye katilacak isteklinin EKAP'ta bulunan "Yeterlik Bilgileri Tablosu" na İdari şartnamenin 7. Maddesinde istenen belgelere ilişkin bilgilerin eksiksiz olarak girilmesi gerekir.

2-         E-İmza ile doküman indirme işlemi yapılmalıdır. Dosya indirilmediğinde, ihale aşamasında verilen teklif EKAP sistemi tarafından otomatik olarak geçersiz sayılmaktadır.

3-         EKAP üyelik kaydı ve E-İmzası güncel olmayan isteklilerin ihaleye katılmadan önce güncellemeleri gerekmektedir.

 

 

4734 Sayılı Kamu İhale Kanunun 19.uncu maddesine istinaden yapılan tüm ihaleler elektronik ihale (e-ihale) yöntemi ile yapılması zorunlu hale gelmiştir.

 

1-Geçici elektronik teminatın yatırılabilmesi için zorunlu olan "Takasbank Referans Numarası" istekli tarafından EKAP üzerinden üretilecektir. Bunun için EKAP kullanıcı sayfasından "Sorgulama İşlemleri" menüsü altında yer alan "Teminat İşlemleri" sekmesi tıklanır. Açılan Teminat İşlemleri ekranında, "Takasbank Kayıtları" panelinde bulunan "Referans Numarası Al" butonuna basılır. Referans numarası sadece bu bağlantı aracılığı ile üretilebilir.

 

2-Geçici teminat mektubu alınacak bankaya/sigorta şirketine, Takasbank Referans Numarası ve ihale kayıt numarası ile başvurarak elektronik geçici teminat mektubu düzenleme talebi iletilmelidir.

        3-İstekliler tarafından teminat mektubuna ilişkin hesaplanan Takasbank Teminat

Yönetim Ücretinin yatırılması gerekir.

       4-Takasbank Referans Numarası içermeyen teminat mektupları Takasbank tarafından

reddedilmektedir.

       5-Banka/sigorta şirketi tarafından geçici teminat mektubu düzenlendikten sonra

istekliler katılacakları ihalenin yeterlik bilgileri tablosunda e-geçici teminat bilgileri alanında"Takasbank Referans Numarası" na mutlaka yer vermek zorundadırlar. Aksi takdirde ihale komisyonu istekliye ait e-geçici teminatın uygunlunu tespit edemeyecek bu durumda istekli ihale dışı bırakılacaktır.

İhale komisyonlarınca geçici teminat uygunluk kontrolleri;

      6- E-GTM sunularak katılım durumunda "Takasbank Referans Numarası" ile,  Nakdi teminat yatırılarak katılım durumunda ise yeterlik bilgileri tablosunda beyan edilen bilgilerin saymanlık kayıtları ile uyumluluğu üzerinden yapılacaktır.

İsteklilere ait teklif mektuplarının yetkili kişilerin e-imzası ile imzalanıp imzalanmadığının kontrol edilmesi ve yetkili kişilerce imzalananlara "Uygun", yetkili kişilerce imzalanmayanlara "Uygun Değil" seçimi yapıldıktan sonra aynı ekran üzerinde yer alan "E-Geçici Teminat Bilgileri Görüntüle" butonuna basılarak veya EKAP ana menüde yer alan

"Teminat İşlemleri" menüsüne girilerek isteklilerce sunulan e-geçici teminat mektupları

görüntülenir ve uygunluk denetimlerine başlanır.

 

Yardım Klavuzları aşağıdadır.

 

/meb_iys_dosyalar/2024_07/30155159_isteklikilavuzu_gecicikesinteminat.pdf

/meb_iys_dosyalar/2024_07/30155222_isteklibelgeyuklemevegoruntuleme_kullanimkilavuzu.pdf

/meb_iys_dosyalar/2024_07/30155303_kik_eihalebeyanusulukullanimkilavuzu_istekli.pdf

 

 

 

 

Yayın Tarihi: 30.07.2024