ARTVİN ARDANUÇ İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

81 İLDEN 81 ÖĞRETMEN SAMSUNDA BULUŞTU

Milli Eğitim Bakanlığı Öğretmene Hizmet, Sosyal ve Kültürel Faaliyetler Daire Başkanlığının yaptığı mesleki çalışmalar ve başarılı projeleriyle öne çıkan öğretmenlerin ödüllendirilmesi amacıyla organize ettiği ‘81 İlden 81 Öğretmen’ projesi kapsamında 81 ilden 81 öğretmen Samsuna gitti.

İlimiz Artvin’i İlçemiz Atatürk İlkokulu Uzman sınıf öğretmeni Kamil AKTAŞ temsil etti.Kamil AKTAŞ özetle:´´Samsun köklü tarihi ve tabii güzellikleri ile Karadeniz’in incisi bir şehir. Bizler Kurtuluş meşalesinin yandığı bu şehirde güler yüzle karşılandık.5 yıldızlı Serra Otelinde üç gün konakladık.Medeniyet kıvılcımına tanık olmaya gemide sabah kahvaltısı yaparak başladık.Samsun’un Kurtuluş İskelesi, Bandırma Vapuru, Batıpark Amazon Köyü, Amisos Tümülüsleri, Kent Müzesi ve Kuş Cenneti’ni gezdik.

İkinci gün 7500 yıllık köklü tarihi ve tabii güzellikleri ile Osmanlı’ya şehzadeler kazandırmış ve Milli Mücadelenin ve Kurtuluş fikrinin oluşmaya başladığı Amasya iline gittik.Burada da yine rehberler eşliğinde Saraydüzü Kışla Binası, Sabuncuoğlu Şerefeddin Tıp Merkezi, Sultan Bayezıt Camii ve Külliyesi, Minyatür Amasya, Şehzadeler Müzesi ile Ferhat ile Şirin Müzesini gezdik.Pirler parkında öğle yemeğini, Yamaç Restoran da akşam yemeğini yedik.Tekrar Samsun´a geldik.Yeni arkadaşlar edindik,paylaşımlarda bulunduk,motivasyonlarımızı artırarak görev yerlerimize döndük.Bizlere bu olanakları sağlayan Milli Eğitim Bakanlığına,Öğretmen Yetiştirme Genel Müdürlüğüne,Samsun ve Amasya valiliğine,Belediye Başkanlığına ve İl Milli Eğitim Müdürlüklerine,bizlerin en güzel bir şekilde ağırlanmamızda büyük payı olan güler yüzlü  görevlilere çok teşekkür ederim.´´dedi.

Hükümet Konağı Kat No1 Ardanuç İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Ardanuç/ARTVİN - 0(466) 611 2753

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.